koszulki-klubowe

Aktualne informacje

ZMIANA GRAFIKU ZAJĘĆ
W OKRESIE LETNIM (lipiec-sierpień)

Od 1 lipca 2016 (piątek)
treningi będą odbywały się w godz:
09:00-10:30
17:00-18:30
19:00-20:30

Nowsze 1 2 Starsze

ring-bokserski

Nasza oferta

Swoje usługi kierujemy do wszystkich bez względu na wiek i płeć.

Zapraszamy chętnych z nadwagą, miłośników sztuk walk, prowadzących sportowy tryb życia, chcących wzmocnić swoje warunki fizycznie oraz nabrać pewności siebie. więcej

gladiator-siedziba

Kontakt z nami

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na zajęcia.

Nasza siedziba mieści się w Białymstoku przy ul. Wiadukt 8. Do dyspozycji dostepna jest nowa sala bokserska wraz z profesjonalnym sprzętem. więcej

Klub Gladiator

Zapraszam na rekreacyjne zajęcia bokserskie dorosłych i młodzież (Panów i Panie, Chłopców i Dziewczęta), treningi poranne i popołudniowo-wieczorne.

ĆWICZENIE BOKSU REKREACYJNIE - to bezkontaktowa forma treningów, w których nie stosujemy walk sparingowych. Celem treningów jest kształtowanie cech motorycznych oraz nauczanie i doskonalenie techniki bokserskiej.

WALKI SPARINGOWE - odbywają się jedynie dla osób chętnych w soboty o godz.12:00 (bezpłatnie)

GRUPY POCZĄTKUJĄCE:
1) ćwiczenia nauki podstaw techniki boksu,
2) ćw. ukierunkowane na przyrządach i przyborach (worki, gruszki, skakanki, ciężarki itp.),
3) ćw. kształtujące kompleksowo cechy motoryczne (siłę, skoczność, gibkość, koordynację ruchową) realizowane w formie torów przeszkód i obwodów.
GRUPY ZAAWANSOWANE:
1) ćwiczenia doskonalenia techniki boksu,
2) ćw. ukierunkowane na przyrządach i przyborach (worki, gruszki, skakanki, ciężarki itp.),
3) ćw. kształtujące kompleksowo cechy motoryczne (siłę, skoczność, gibkość, koordynację ruchową) realizowane w formie torów przeszkód i obwodów.
TRZECH TRENERÓW prowadzących zajęcia grupowe oraz indywidualne (z trenerem na tarczy):
1) Paweł Głażewski – treningi indywidualne,
2) Maciej Mierzyński – treningi grupowe oraz indywidualne,
3) Piotr Jankowski – treningi grupowe

SALA BOKSERSKA o powierzchni 300 m2, wyposażona w wentylację nawiewno-wywiewną, ring, 18 przyrządów bokserskich (worki, gruszki , maty), drabinki gimnastyczne, materace, ciężarki, ketle, piłki lekarskie, skakanki, płotki lekkoat., liny treningowe, ekspandery RR i NN, drążki, poręcze, skrzynie, opony, młoty, maczugi.

Dysponujemy, także profesjonalnym sprzętem siłowym firmy HES:
1) ławka do wyciskania (skos górny, poziom, skos dolny),
2) modlitewnik,
3) wyciąg górny i dolny,
4) poręcze mięśni brzucha i podciągania,
5) ławka rzymska mięśni brzucha,
6) ławka mięśni grzbietu,
7) maszyna na wolny ciężar – mięśnie grzbietu
8) obciążenie do sztang – 300kg
9) zestaw hantli
10) sztangi i gryfy.

Boks to nie tylko szlachetna walka na pięści, ale także przy rozsądnym trenowaniu może pozytywnie wpłynąć na naszą kondycję i zdrowie. Boks pozwala aktywnie wypocząć, ma wpływ na rozwój zalet charakteru oraz sposobu podejmowania decyzji. Rozładowuje napięcie emocjonalne, frustracje oraz stres, a ponadto można traktować zajęcia jako naukę samoobrony. Pomaga w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi, poprawia samopoczucie, uczy kontroli nad uczuciami gniewu i strachu oraz umiejętności przezwyciężania zmęczenia i bólu. Systematyczne treningi mają znakomity wpływ na cały organizm. Aktywność fizyczna ma pozytywny wpływ na pracę układu krążenia, serca, mięśni, stawów i płuc. Ponadto uprawianie boksu poprawia kondycję, koryguje sylwetkę, niweluje zmęczenie umysłowe i dodaje energii do działania.

Boks jest sportem o dużej różnorodności elementów technicznych.
Technika boksu to umiejętność wykonywania wszystkich czynności niezbędnych do prowadzenia walki bokserskiej według ustalonych zasad. W technice bokserskiej wyróżniamy następujące elementy: pozycja bokserska, praca nóg, ciosy, obrony, zwody, dystansowanie, akcje złożone. Aby osiągnąć wysoki poziom sportowy w boksie konieczne jest dokładne opanowanie wszystkich elementów technicznych, nabycie umiejętności łączenia ich w trakcie pojedynku, ukształtowanie na wysokim poziomie cech motorycznych oraz znajomości taktyki walki.

Nauczanie techniki boksu rozpoczynamy po osiągnięciu przez ćwiczących odpowiedniego poziomu sprawności fizycznej. Sprawność tą, uwarunkowaną rozwojem cech motorycznych: siły, wytrzymałości, szybkości, koordynacji ruchowej, gibkości i skoczności, kształtujemy oraz stale doskonalimy w trakcie całego procesu treningowego.więcej